wtorek, 1 grudnia 2015

With love to grey


Wszelkie odcienie szarości, to chyba to za czym najbardziej przepadam tej jesieni. 
Dresowa sukienka z zamkiem i asymetrycznym dołem idealnie sprawdza się na codzień.
Dobrałam do niej szarą narzutkę, kozaki i torebkę z frędzlami. 
Co sądzicie o takim jednokolorowym połączeniu ? ;) 

Sukienka - KLIK
Narzutka - KLIK
Kozaki - KLIK
Torebka - KLIK









Wishlist from dressgal: 


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK


1.KLIK 2. KLIK 3. KLIK 


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 

39 komentarzy :

  1. Połączenie różnych odcieni szarości zawsze do mnie przemawia :) Sukienka jest super!

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie jednokolorowe. Często się tak ubieram. Masz bardzo ładne włosy i brwi *.* obserwuje. Pozdrawiam. I zapraszam do mnie. http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty ekstra. Podoba mi się łączenie różnych odcieni danego koloru, a tutaj z szarością wygląda to bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się kojarzysz z Deynn💟 mega mi się podobają zdjecia ☺ wlosy cudowne ☺ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy razy tak! Nie dość, że piękne włosy, świetnie je układasz! To jeszcze cudowna figura i genialnie dobrana stylizacja. Jestem pod wrażeniem. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz! :) piękne buty! Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz :) bardzo w moim stylu, elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna ! Wyglądasz obłędnie we wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna stylizacja:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny zestaw i Ty jak zwykle taaaka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie zestawiłaś te wszystkie szarości :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz ślicznie <3 super stylizacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szarości :) Twoje stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz rewelacyjnie :D Podobają mi się Twoje włosy - zdrowe o lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna jesteś,
    poklikane :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękne włosy! Możesz zdradzić, jak o nie dbasz?

    http://jeannebyjoannamartyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja śliczna ty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz, piękne włosy! :) bardzo ładnie Ci w tym kolorze, buziaki!:)
    http://scarlecinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam szarość tak jak Ty :) Świetnie Ci w tym kolorze!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szary to jeden z moich ulubionych kolorów. Prosty, ale ma coś w sobie.
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tej stylizacji. Jest idealna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz świetnie!! włosy mega

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. tak bardzo w moim stylu < 3 cudowny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny look, sukienka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne włosy! I ta stylizacja *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ Ty jesteś śliczna ! a stylizacja też mega, uwielbiam takie jednokolorowe looki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i oczywiście obserwuję, będę tu zaglądać! :)

      Usuń
  27. Ale Ty masz przepiekne wlosy... Jestem w nich zakochana :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie komenatarze ;) jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)