czwartek, 31 grudnia 2015

Propozycja sylwestrowa - cekinowa sukienka + przegląd ubrań Banggood.com

W dzisiejszym poście przygotowałam dla was propozycję w sam raz na sylwestra.
Sukienka ma piękny kolor i idealnie pasuje na taką okazję jak ta. Dobrałam do niej czarne lakierkowe szpilki i czarne rajstopy. Na wierzch założyłam ciepły elegancki płaszcz z futerkiem. Życzę wszystkim szampańskiej zabawy ;*

Sukienka - KLIK
Płaszcz - KLIK
Szpilki - Lovelyshoes












Przygotowałam też krótki przegląd ubrań ze sklepu banggood.com. W swoim sklepie posiadają ogromną ofertę, począwszy na ubraniach i kosmetykach, skończywszy na elektronice i wielu innych akcesoriach.

Zapraszam też na nowroczną wyprzedaż w sklepie Choies.com: : KLIK

37 komentarzy :

  1. Ale nogi :) Wyglądasz super :) Błyszczysz jak gwiazda :)
    Rzeczy super wybrałaś. Poklikałam :)
    (kurteczka z frędzlami US$37.99, skórzana sukienka US$15.99,biała koszula z wiązaniem US$13.88)

    Szczęśliwego Nowego Roku! Samych sukcesów i spełnienia marzeń Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję do obserwowanych :) Super blog :)

      Usuń
  2. uwielbiam cekinowe sukienki! ta kiecka świetnie podkreśla twoją figurę, wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta sukienka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka idealna na sylwestra ;)

    Życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana!

    SiostryAndrzejewskie


    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz przepięknie :* futerko mnie zachwyciło ♥
    Tobie również życzę szampańskiej zabawy :3
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz zjawiskowo :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing my dear!!! I wish you a very happy New Year's Eve. Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa sukienka :)
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz. Ten płaszcz chodzi mi po głowie od dłuższego czasu. Poklikałam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, taka morska sukienka! ♥
    Futro sztuczne?

    Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. super post
    śliczne zdjęcia ! no i ta sukienka cudo !
    Szcześliwego Nowego Roku!

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest ta sukienka *.*
    Udanego sylwestra :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz :) wszystkiego najlepszego w nowym roku ;) spełnienia marzeń i zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nogi to masz przepiękne, pozazdrościć!!!
    Wszystkiego dobrego Kochana w nowym Roku!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej super stylizacja, masz genialna figure. Szczęśliwego Nowego 2016 roku, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wygladasz , cudowna sukienka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka bardzo ładna! Cały outfit bardzo fajnie się prezentuje :) Kliknęłam w pierwsze 5 linków :D
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz i piękna ta sukienka! :)
    WSZYSTKIEGO DOBREGO W 2016 :*
    PS. POKLIKANE ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna sukienka

    https://skucinska.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super stylizacja! ja w tym roku postawiłam na złote cekiny ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ta sukienka już w tamtym roku za mną chodzila, myslalam, że teraz uda mi się ją zamówić, by doszla na sylwestrwa, ale niestety :(
    pięknie wyglądasz kochana- świecisz jak miliony monet :)

    Jak tam po imprezce sylwestrowej ? :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poklikane oczywiście jak zawsze :) :*

      Usuń
  22. urocza stylizacja, piękny zestaw, zapraszam do siebie :) i życzę szczęśliwego nowego roku http://lookcookday.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna sukienka, świetnie na Tobie leży! :D
    Super zdjęcia ;)
    Uczciwie poklikałam :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka robi na Twojej figurze duże wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow sukienka przepiękna ! Masz piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna sukienka!
    ps. jakie ty masz nogi *,*

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna jest ta sukienka :)
    zapraszam do mnie:

    http://veronikamigdal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra sukienka, super się na tobie prezentuje :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie komenatarze ;) jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)