środa, 9 grudnia 2015

Szare ponczo i kozaki za kolano

szare ponczo ramoneska kozaki za kolano szare wysokie długie włosy syoss

Dzisiaj kolejna stylizacja utrzymana w odcieniach szarości. Ciepłe ponczo, będzie idealne na chłodne dni wraz z ramoneską pod spód. Do zestawu dobrałam moje ulubione szare kozaki za kolano. Zdjęcia zostały zrobione jakiś czas temu, kiedy jeszcze można było pozwolić sobie na tego typu jesienne zestawy.

Ponczo - KLIK
Spódnica - Reserved
Kozaki - KLIK






Na koniec chcę wam pokazać sukienkę, która niedawno otrzymałam. Na zdjęciach wydawała się być piękna, szkoda tylko, że bardzo prześwituje. Macie jakieś pomysły/ porady na tego typu problem?
Widzimy się w komentarzach ;*


Sukienka - KLIK

34 komentarze :

  1. Piękna stylizacja :) Obserwuję!
    ________________________________

    Zapraszam wszystkich na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana w szarości Tobie jest pięknie po prostu! Co do sukienki to nie mam pojęcia, może jakieś body pod spód i legginsy - ale wtedy sens sukienki i wygoda znikną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, uwielbiam kozaki za kolano <3 przepięknych włosów tylko pozazdrościć ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    heelsandcities.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak zawsze w sumie, bosko kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz:) śliczne ponczo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne masz te włosy! stylizacja też super :)
    moze taką zwyklą sukienke z działu basic w h&m na ramiączkach pod ta sukienkę? ;c innej opcji nie widzę. Albo do krawcowej podszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj jakąś haleczkę na ramiączkach pod spód

      Usuń
  7. Do takich kozaków trzeba mieć tak długie i zgrabne nogi jak Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka. u mnie niedawno na blogu też post z ponczo ! zapraszam do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się komponuje z butami, stylizacja piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja damska bardzo fajna. szarości jesienią i zimą królują. Uwielbiam kozaczki za kolano, ponczo też ok. Natomiast sukienka niestety niewypał. Możesz ubrać żakiet to trochę zakryjesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne ponczo no i kozaki genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa stylizacja

    Rzadko można spotkać blogerów którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam że wszytkim udowodnie że ta platforma jest warta uwagi i że można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie :http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzekłaś mnie w 100 % zostaje na dłużej;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. szary idealnie pasuje do typu twojej urody :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ci w tych wysokich kozaczkach - za każdym razem fantastycznie wyglądasz! Czym kręcisz włosy?;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylówka! :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle śliczne zdjęcia ;D Twoje włosy są po prostu bajeczne.

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ponczo jest prześliczne,bardzo ładnie w nim wyglądasz. Zapraszam na mojego bloga myfangleblog.wordpress.com pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne ponczo, a co do tej sukienki, rzeczywiście prześwituje :/
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz, i te kozaki! ajj cudowne! :)
    http://scarlecinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjny zestaw, a sukienka śliczna!! stanik może prześwitywać gorzej z majtkami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Noś pod tę sukienkę cielistą, bezszwową bieliznę - bez problemu dostaniesz taką nawet na osiedlowym ryneczku albo w sklepach w typie Pepco.
    Tylko weź na te zakupy sukienkę - żebyś mogła przymierzyć, przykładając choćby na ciało majtki, bo każda skóra ma inny kolor. Dobierz odcień najbardziej jak się da.
    Albo... kup satynową halkę/koszulę nocną - będzie wyglądała, jakby była podszewką.

    Tak poza tym, to ta sukienka jest bardzo ładna, szkoda jej nie nosić ;)

    Trafiłam przypadkiem, z jakiejś grupy na facebooku - przyciągnęła mnie Twoja uroda.
    Jesteś piękną dziewczyną - masz regularne, szalenie klasyczne rysy twarzy.
    Aż miło popatrzeć na taką śliczną buzię!

    A ponczo bardzo ładne - ja jestem fanką wszelkich poncz :) To Twoje jest eleganckie, trudno ostatnio o taki model, dominują te typowo w stylu boho (choć ja boho akurat uwielbiam, więc problemu nie widzę, ale jeśli ktoś szuka poncza do eleganckich stylizacji, to może mieć problem :>).

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana za miłe słowa i porady :*

      Usuń
  23. Niestety nie lubię takich prześwitujacych ubrań i sraram się ich unikać, dlatego Ci w tym nie pomogę. Bardzo sexownie wyglądasz w stylizacji z ponczem.

    http://iwilittleworld.blogspot.com/2015/12/moj-codzienny-makijaz.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyjemna stylizacja, cudowne kozaczki i przede wszystkim super kolor włosów i utrzymane są w idealnej kondycji pozdrawiam Magicstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja. Jaki kosmetyk masz na ustach? Piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. http://agiiz.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie do mnie. Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie komenatarze ;) jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)