wtorek, 2 czerwca 2015

Dressgal & LUCLUC

Hej Kochani ;) Dziś przygotowałam dla Was krótki przegląd dwóch sklepów. Pierwszy z nich to Dressgal. Kilka ciuszków od razu wpadło mi w oko więc nie mogę się doczekać paczki, żeby sprawdzić jak będzie z jakością. Druga firma to Lucluc - szczerze mówiąc wcześniej o niej nie słyszałam, ale przejrzałam ich asortyment i mają prawdziwe perełki. Wszystkie ciuszki są bardzo oryginalne. Bardzo proszę o klikanie w linki, dajcie też znać czy współpracowałyście z którąś z tych firm i podzielcie się wrażeniami :)

Dressgal


 



LUCLUC














28 komentarzy :

  1. Fajne rzeczy mają w ofercie :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane ! :)
    Mam nadzieję, że paczka będzie ci się podobać !
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy :) naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dziurawe dżinsy poproszę <3!!

    OdpowiedzUsuń
  5. te dziurawe boyfriendy niecałe 12$? hm... to naprawdę fajna cena .
    życzę powodzenia we współpracy i z niecierpliwością czekam razem z Tobą na paczkę :)

    buziaki
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam i mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy a strój cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Neonowa spódniczka jaka tania <3 A sukienka w azteckie wzory piękna, ale dużo droższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne stylizacje! :3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    KLIK KLIK KLIK nowy post

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam, i ciekawa jestem paczki :) Czekam na nowy post ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy! Oczywiście poklikałam. W Luluc mają świetne ubrania! Poklikasz u mnie?
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wybralas piekne rzeczy, zazdroszcze wspolpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rzeczy, powodzenia we współpracy!

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne ciuszki, ładne sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne szorty, poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te boyfriendy, koronkowa sukienka i kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikałam :DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaaaa świetne rzeczy mają, ale moi zdecydowanie faworyci to : portki podarciuchy 11,56$, neonowa spódnica 5,30$ oraz biała koronkowa sukieneczka 8,33$ - sama dumnie bym nosiła :)

    Kochana również bardzo bym Cię prosiła o szczere kliknięcie linków w poście oraz banera Romwe :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam, nie słyszałam wcześniej o tych sklepach ale rzeczy bardzo tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zaraz poklikam, a na pierwszy rzut oka na pewno szorty są cudowne <333

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko poklikałam. :) Śliczne rzeczy, szczególnie kombinezon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. poklikałam, kombinezon jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak mają same perełki w sklepie.
    Pomóżmy sobie wzajemnie, co ty na to?

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy.

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie komenatarze ;) jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)