niedziela, 26 kwietnia 2015

Asimetrical skirt


Witam Was w to piękne i słoneczne niedzielne popołudnie :*
Dziś mam dla Was stylizacje, która jest nieco elegancka ale zarazem bardzo wygodna. Do szarej asymetrycznej spódnicy, dobrałam czarną mgiełkę i ramoneskę. Dodatki to torebka z frędzlami, zegarek + czarne baleriny, które ostatnio udało mi się zakupić na mega promocji w H&M. Bardzo lubię asymetryczne spódnice, uważam że w ciekawy sposób podkreślają figurę i nogi, a ta w szarym kolorze jest moją ulubioną.
spódnica - New Yorker
bluzka - Bershka
torebka - New Yorker
baleriny - H&M












92 komentarze :

  1. Mega stylizacja *..* <3
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie, bardzo kobieco i uroczo!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka rewelacyjna, muszę się za taką rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie wygląda ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja :) spódniczka i torebka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódniczka, asymetria zawsze dodaje oryginalności. A torebka - cudo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) a spódniczka <3
    Zapraszam do mnie na nowy wpis i rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękna kreacja i piękna Ty ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny outfit ♥
    zapraszam do mnie
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny strój i fotki jak zwykle ,nadajesz się na modelkę serio. BARDzo fajny post ,pozdrrawiam i zapraszam do siebie na nowy rozdział :))
    http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Podoba mi się spódnica i torebka

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka i torebka :) Jak zwykle cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna !!
    w wolnym czasie zapraszam do mnie http://anielkamysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta spódniczka, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem okropną zwolenniczką frędzli więc torebka znalazła by miejsce w mojej szafie!
    Całość genialna! Bardzo lubię twoje zdjęcia, zawsze wyglądasz pięknie!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczka klasa ! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka cudna ;)

    http://sandrayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja, a włosy to Ty masz mega! ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja bardzo podoba mi się spódniczka mam podobną ale czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja a w dodatku torebka z frędzlami niesamowita;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękna stylizacja , pisałam to już nie raz - Figurę masz obłędną <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejka rewelacja ;) czerpie z Twoich stylizacji :D bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna torebka, ale Ci włosów zazdroszczę !
    są piękne

    OdpowiedzUsuń
  26. ladna stylizacja :)
    Prosze napisz mi w komentarzu o stylu jakiej gwiazdy lub postaci filmowej mogę napisać, moj blog dopiero sie rozwija wiec potrzebuej wsparcia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny look + masz śliczne włosy <3

    kfieden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna stylizacja! :) piękne włosy :)
    Zapraszamy do nas zuzazuzanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale masz przecudne włosy *_* Zazdroszczę! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześlicznie wyglądasz, super torebka. Już obs twojego bloga i mam nadzieje, że ty zaobserwujesz mojego
    Pozdrawiam
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka z frędzlami chodzi za mną już od dawien dawna i nigdy mi nie po drodze ja zdobyć :( Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega stylizacja, na prawdę śliczna

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna stylizacja, fajny plener, ładna Ty! :) Czego chcieć więcej?
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie Lubie motywu frędzli, ale spudniczka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie Lubie motywu frędzli, ale spudniczka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna dziewczyna z Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjne zdjęcia i stylizacja bardzo śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale masz przepiękne włosy! Nie mogę się napatrzeć <3
    obserwuję i pozdrawiam cieplutko! <3
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziewczyno jak ty cudownie wyglądasz !
    pozdrawiam
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super wyglądasz !!

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia, jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna stylizacja! ♥ masz naprawdę piękne włosy ♥
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudownie wyglądasz, świetna stylizacja, torebka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  44. kochana, alez Ty masz figurę! wyglądasz zjawiskowo, a torebka skradła moje serce!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniale kochana!!!:)
    Uwielbiam tutaj wchodzić!:)
    Buziaczki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurcze, ale wyglądasz świetnie, a spódnica jest taka oryginalna i ładna. Zdjęcia cudowne :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna bluzka!:) Śliczna jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja! Spódniczka bardzo mi się podoba ;)
    Masz cudne włosy :)
    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mega stylizacja
    Najbardziej podoba.mi się spodniczka i torebka <3
    Super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę! :)) http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zawsze genialna stylizacja! ^^ Bardzo fajne baletki, sama posiadam podobne. ;)

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. przeslicznie wygladasz! ;) jakie pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  53. You look beautiful! Nice

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ciekawy jest krój tej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna spódnica, wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super, masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super zestaw :) Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknie wyglądasz. :)
    To są twoje naturalne włosy czy masz doczepiane? :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/05/mietowy-zwyklaczek.html

    OdpowiedzUsuń
  59. wspaniale wyglądasz...włosy i figura cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  60. jejku, jesteś cudowna!!! :o przypominasz mi pamelę rf <3

    obserwuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Spódniczka jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Majac taka figure jak Ty, to chyba we wszystkim wyglada sie co najmniej dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  63. wyglądasz rewelacyjnie!!

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. świetna ta spódniczka, piękne masz włosy!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pokochałam Twoją torebkę <3
    Piękne włosy

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiamy, M&A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie mogę się napatrzec na Twoje zdjęcia <3 Stylizacja zarówno kobieca, dziewczęca i lekko z pazurem :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie mogę się napatrzec na Twoje zdjęcia <3 Stylizacja zarówno kobieca, dziewczęca i lekko z pazurem :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna stylizacja! Kurteczka, torebka, spódniczka - wszystko super :) Masz piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Muszę sobie sprawić asymetryczna spódniczkę, świetnie się prezentuje :-) Zazdroszczę pięknych włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam rzeczy z New Yorkera i dosyć często tam zaglądam, ale takiej czadowej, asymetrycznej kiecki jeszcze tam nie widziałam grrrrr :/ dawno ją kupowałaś i cena, jeśli można? ":) :)
    Fantastycznie wyglądasz ! :) dżaga jak zwykle :) :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetna stylizacja :)
    Obserwuję :)
    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za wszystkie komenatarze ;) jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)